Ajutor
Condiții de utilizare

Solicitare indemnizații persoane cu handicap


Primăria Municipiului Campulung-Moldovenesc

Acasă Interacționează cu Primăria Campulung-Moldovenesc

Acte necesare

  • Cerere tip;
  • Certificat de încadrare în gradul grav de handicap cu mențiunea ”cu asistent personal” + anexa + plan recuperare;
  • Referat de specialitate (tip A4) de la medicul specialist;
  • Scrisoare medicală - tip;
  • Acte medicale anexe, copii după bilete de externare, analize medicale, acte doveditoare ale debutului bolii și altele - Dacă este cazul;
  • Anchetă socială de la serviciul social al primăriei de domiciliu/reşedinţă;
  • Documente privind veniturile persoanei;
  • Copie după buletinul sau carte de identitate.

Acte necesare pentru - Angajare asistent personal:

  • Cerere angajare;
  • Certificat de încadrare în grad de handicap;
  • Acte de identitate și stare civilă;
  • Copii după actele de studii;
  • Cazier judiciar;
  • Adeverință eliberată de medicul de familie are să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
  • Carnet de muncă și adeverințe de vechime de la unitățile lucrate după data de 01.01.2011;
  • Adeverință de la ultimul loc de muncă din care să rezulte concediile medicale și perioadele acestora din ultimele 12 luni lucrate sau fișa de lichidare;
  • Extras de cont - pe numele asistentului personal;
  • Curriculum Vitae;
  • Acordul persoanei cu handicap sau, după caz, al reprezentantului legal al acesteia ori al familiei, exprimat în scris, pentru angajare;
  • Acord DGASPC Suceava referitor la opţiunea părinţilor sau reprezentanţilor legali ai copilului cu handicap grav, adulţilor cu handicap grav ori reprezentanţilor legali ai acestora, cu excepţia celor cu handicap vizual grav;
  • Documentele persoanei cu handicap: CI/CIP, certificat de naștere;
  • Carte de identitate pentru celălalt părinte - în cazul minorilor.

Acte necesare pentru -Acordare îndemnizație handicap:

  • Cerere prin care se solicită acordarea indemnizației lunare;
  • Certificat de încadrare în gradul grav de handicap cu mențiunea ”cu asistent personal” + anexa + plan recuperare;
  • Carte de identitate/CIP/Certificat naștere pentru persoana cu handicap;
  • Cupon pensie - Dacă este cazul;
  • Decizie pensie de invaliditate - Dacă este cazul;
  • carte de identitate - reprezentant / aparținător / persoană de contact;
  • Declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă că în termen de 48 de ore va fi adusă la cunoştinţă orice modificare survenită în viaţa persoanei cu handicap;
  • Extras de cont - pe numele persoanei cu handicap sau a reprezentantului legal;
  • Curatelă/tutelă/procură notarială - după caz.